perjantai 14. syyskuuta 2012

To-Pe

Keskiviikkona minun rakas puhelimeni hajosi, se vaan pimahti... :( ja sitten oli ongelmia kun ei ollut kännykkää ja piti herätä töihin torstaina, mutta onneks oli Mira ja sen PITI herättää mut mutta onneks heräsin ite seittemän aikoihin kattomaan kelloa ja se oli jo seittemän ja miran piti lähtee kouluun puoli kasi ja mun puoli kymmenen ja se meni sitten siihen ett mää herätin miran eikä mira mua :D Sitten päivällä Paulina toi mulle varakännykän töihin ja sitten pärjäsin eilisen ja tän päivän sillä. 
Torstaina töissä laitoin juhlamekon mallinukenpäälle, lyhensin juhlamekosta alushametta kun se tuli rumasti näkyviin, korjasin pukupusseja ja aloin tekemään silityslaudan päälisiä. Niitä jatkoin myös tänäänkin.
Tänään töitten jälkeen Paulina tuli hakemaan mua töistä jonka jälkeen lähettiin lielahteen. Isipappa osti minulle uuden puhelimen! Nokia asha 300 PINKKI


Minulle juuri sopiva, väri mitä paras, ja ei vaikea älymoderni puhelin. Ei tuo elektroniikka kauheesti kiinnosta, en tarvi kännykkää missä on kaikkea mahollista.

xoxo Jansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti