sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Työssäoppiminen

Nyt oon ollut Ylen Uuden päivän puvustamossa jo viikon työssäoppimassa.Viikko on mennyt nopeeta vauhtia ja siihen on mahtunut paljon kaikkea kivaa ja mielenkiintoisia juttuja. Oon päässy seuraamaan kuvauksia, tutustumaan maskeeraamoon ja näytteliöihin ja tietysti tehnyt paljon puvustuksen hommia. Enempää en voi paljastella tehdyistä jutuista etten paljasta mitään salaista. Mutta sen verran voin sanoa että se mitä teen on todella kivaa ja tykkään todella paljon. Oon aina miettinyt millaista on olla puvustamassa ihmisiä tv:sarjoissa ja mitä kaikkea tapahtuu kuvauksien aikana. Nyt oon saanut selville kaiken sen mitä oon pohtinutkin. On ollut todella mielenkiintoista ja kyllä tahtoisin tehdä tälläisiä hommia sitten "isonakin".
Oon ihan innoissani huomisesta työ päivästä, mitä kaikke se tuokaan tullessan! Vielä olisi 4 viikkoa Uuden päivän parissa ja sitten lähtö kohti Lahtea koulun penkille opiskelemaan.

Eli alkakaapa seruraamaan Ylen tv 2 Uusi päivä, maanantaisin, tiistaisin, ja keskiviikkoisin klo 20:00 
:llä Jansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti